aktualności

Matrix Media wraz z HUAWEI otworzyli pierwszy w Polsce sklep firmowy

Dodano: Styczeń 2019

Matrix Media wraz z HUAWEI otworzyli pierwszy w Polsce sklep firmowy

Huawei Experience Store w warszawskiej Arkadii ma powierzchnię ponad 200 metrów kwadratowych, co czyni go większym od salonów Xaomi i Samsunga. Co ciekawe, wystrój sklepu ma być konceptem, który będzie powielany w kolejnych sklepach firmowych Huawei’a na całym świecie.

Więcej niż sklep

Całość powierzchni podzielona jest na 3 strefy. Część smartfonową, szkoleniową i miejsce, gdzie będziemy mogli poznać komputery i tablety. Cała stylistyka utrzymana jest w prostych technologicznych ryzach, wzbogacona o wykończenia z naturalnych materiałów i szczegóły, które budują klimat miejsca. Część szkoleniowa, w której organizowane będą eventy pokazujące pełnię możliwość produktów to nowatorskie rozwiązane niestosowane w innych brand storach w Polsce. Warsztaty tam organizowane będą dotyczyć obróbki obrazu, tworzenia muzyki i video na urządzeniach koreańskiego giganta. W ostatniej strefie sklepu oprócz kas znajdują się stanowiska serwisowe, przy których konsultanci postarają się jednostkowo rozwiązać każdy problem, na jaki napotka użytkownik ich produktów.

Polski rynek szczególnie ważny dla Huawei

Podczas uroczystego otwarcia sklepu, które miało miejsce w dniach 15-16 grudnia, Prezes Huawei na centralną Europę i kraje nordyckie Yanmin Wang podkreślił, jak ważnym dla marki jest polski rynek. Dzięki silnym wzrostom i zdobyciu pozycji lidera rozwiązania stosowane w naszym kraju będą przenoszone też w inne części świata. Prezes Wang określił polski rynek jako drugi „rodzimy rynek” dla Huawei’a. Podczas otwarcia salonu nie mogło zabraknąć ambasadorów marki na czele z Robertem Lewandowskim. Obie strony podkreśliły zadowolenie z dotychczasowej współpracy i zadeklarowały chęć jej dalszej kontynuacji. Kapitan naszej reprezentacji w piłce nożnej jako piłkarz znikąd, który osiągnął pozycję niekwestionowanego lidera, idealnie pasuje do Huaweia – niegdyś niszowej, nieznanej marki, dzisiaj cieszącej się fotelem wicelidera światowego rynku smartfonów. Otwarcie salonu swoim występem uświetniła Sarsa, która tak jak Ania Lewandowska czy Krzysztof „Jankes” Jankowski należą do Huawei Team. Sam wygląd, jak i koncepcja Huawei Experience Store w pełni wyrażają główne hasło marki MakeItPossible. Klient wchodzący do sklepu ma wrażenie nieskończonych możliwości, jakie daje sprzęt spod szyldu koreańskiego koncernu. Strefa eventów oraz serwisu dopełniają ofertę tego miejsca tworząc spójną i logiczną całość, która zachęca do kupna i związania się na długie lata z tą marką. Otwarcie pierwszego w naszym kraju brand storu to kolejny etap umacniania przez Huawei swojej pozycji jako lidera na polskim rynku smartfonów.

Następny

Japoński flagowiec dostępny!